Повернення або обмін товару належної якості:
- Повернути або обміняти товар належної якості, який Вам не підійшов, при дотриманні товарного вигляду* і надання товарного чека можливо протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, відповідно до «Закону про захист прав споживача»;
- Витрати з доставки товару лягають на покупця.
Повернення або обмін товару неналежної якості не з вини покупця (з дефектами/брак):
- Обмін або повернення при наданні товарного чека проводиться протягом 30 днів, не рахуючи дня покупки;
- Витрати з доставки товару лягають на продавця.
Повернення товару можна зробити:
- Поштовим відправленням в відділення Нової Пошти №5 в м Бориспіль (Аеромол)
Повернення грошей за товар:
- При виконанні всіх необхідних умов, гроші повертаються в день отримання продавцем товару в окремих випадках не пізніше 7 днів (відповідно до закону);
- Розрахунок відбувається перекладом на банківську карту або на розрахунковий рахунок (у разі безготівкового платежу при покупці). Або за домовленістю з покупцем.
Повернення або обмін товару належної якості, який втратив товарний вигляд* з вини покупця не здійснюється.
* Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови: товар, не перебував в експлуатації і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку; товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований; присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.